Przejście do sekcji:
Susza rolnicza 2023 - nabór wniosków
W związku z wystąpieniem suszy rolniczej na terenie gminy Gizałki w 2023 r. informujemy, że podstawą oszacowania szkód spowodowanych przez suszę w gospodarstwie rolnym nadal jest złożenie przez poszkodowanego producenta rolnego wniosku za pośrednictwem aplikacji „zgłoś szkodę rolniczą” przy pomocy profilu zaufanego.
W przypadku gdy rolnik chce mieć przeprowadzone dodatkowe szacowanie szkód przez Komisję, może to zgłosić w tut. Urzędzie wypełniając wniosek, który należy złożyć w Urzędzie Gminy Gizałki w terminie do dnia 15.09.2023 r.
Informacje zawarte we wniosku o szacowanie szkód przez Komisję dotyczące powierzchni upraw rolnych, w których powstały szkody spowodowane wystąpieniem suszy, muszą być zgodne z wnioskiem o przyznanie płatności (ARiMR) w rozumieniu przepisów o płatnościach w ramach systemów wsparcia bezpośredniego w roku, w którym jest składany ten wniosek.
Wnioski dostępne są na stronie Urzędu Gminy Gizałki, w Urzędzie Gminy Gizałki (pokój nr 8) oraz u sołtysów. Więcej informacji pod nr tel.: 62 74 11 517 wew. 109
Szacowanie strat przez Komisję jest czynnością dodatkową. Podstawą szacunku strat jest zgłoszenie w aplikacji „zgłoś szkodę rolniczą”.
Wójt Gminy Gizałki
Robert Łoza
Metryka
- AutorKsenia Małyjasiak
- Wniosek susza (PDF) 170.39kB