Przejście do sekcji:
Nabór wniosków do programu wsparcia lokalnych społeczności
Spółka Eviva Gizałki, właściciel lokalnej farmy wiatrowej Gizałki, ogłasza nabór wniosków do programu wsparcia lokalnych społeczności.
Nadsyłane projekty powinny dotyczyć lokalnych zadań z zakresu ekologii, problemów dzieci i młodzieży. Wspierane projekty powinny charakteryzować się prostotą i swoim zasięgiem obejmować jak największą społeczność.
Zarząd spółki Eviva Gizałki, zadecyduje które projekty będą zaakceptowane. Wnioski powinny zawierać pełną nazwę podmiotu wnioskującego, osobę kontaktową, adres pocztowy, adres emailowy, numer telefonu, a także opisy planowanego / realizowanego przedsięwzięcia i sposobu w jaki dotacje zostaną użyte.
W celu uzyskania formularza wniosku lub przesłania wypełnionej aplikacji należy skontaktować się z projekty@martifer.com. Wnioski proszę przesyłać do 30 kwietnia 2025 r.
Rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 19 grudnia 2024 r. w sprawie środków podejmowanych w związku z wystąpieniem choroby niebieskiego języka
- Treść rozporządzenia (PDF) 203.43kB
Otwarte konkursy ofert na realizację zadań publicznych na 2025 rok
- Ogłoszenie I (PDF) 225.74kB
- Ogłoszenie II (PDF) 227.47kB
- Oferta (PDF) 110.59kB
- Sprawozdanie (PDF) 247.16kB
- Umowa (PDF) 258.95kB
drukuj (Otwarte konkursy ofert na realizację zadań publicznych na 2025 rok)
- autor: Agata Jańczak, data: 2025-01-08
Informacja - azbest
Urząd Gminy Gizałki przypomina o obowiązku złożenia informacji o wyrobach zawierających azbest. Informację należy składać każdego roku w terminie do dnia 31 stycznia za poprzedni rok kalendarzowy. W informacji należy wpisać dane dla każdego posiadanego budynku, w którym występują wyroby z azbestem (tj. rodzaj budynku, numer działki, rodzaj wyrobu z azbestem, jego ilość w m2 oraz stopień pilności usunięcia) albo sporządzić oddzielną informację dla każdego budynku.
Informację sporządza się w dwóch egzemplarzach: jeden egzemplarz przechowuje się w domu przez okres jednego roku do czasu sporządzenia następnej informacji, a drugi egzemplarz przekazuje się właściwemu organowi, tj.:
- Wójtowi Gminy Gizałki - dotyczy osób fizycznych, które nie prowadzą działalności gospodarczej,
- Marszałkowi Województwa Wielkopolskiego - dotyczy pozostałych osób (przedsiębiorców, osób prawnych, wspólnot mieszkaniowych, itp.).
Przed wypełnieniem „Informacji o wyrobach zawierających azbest” należy sporządzić ocenę stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest. Ocenę sporządza się w jednym egzemplarzu i przechowuje się ją w domu. Z oceny wynika stopień pilności usunięcia azbestu, który należy wpisać w „Informacji”.
Przypominamy, że złożenie „Informacji o wyrobach zawierających azbest” jest warunkiem uzyskania dofinansowania na usunięcie wyrobów z azbestem.
Ponadto informujemy, że zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 54 z późn. zm.), kto nie przekazuje informacji o wyrobach zawierających azbest wójtowi albo marszałkowi województwa, podlega karze grzywny (art. 346).
Druk „Informacji” i „Oceny” można otrzymać w Urzędzie Gminy albo pobrać ze strony internetowej www.bip.gizalki.pl w zakładce „Azbest”.
Szczegółowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy Gizałki, tel. 62 7411 517 w. 108.